Ons telefoonteam is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 10-17 uur, +31 85 40 10 138.

Garantie

Heb ik garantie op mijn artikel?

Uiteraard. DYMO heeft goede garantievoorwaarden. We geven ze hieronder kort aan en verwijzen voor voor de volledige informatie naar de garantiebepalingen van DYMO.


Kan ik mijn bestelling retour sturen?

U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft, onder bepaalde voorwaarden retourneren. Voor alle artikelen geldt dat deze in oorspronkelijke en onbeschadigde staat moeten zijn. Indien uw bestelling bij aflevering gebrekkig of defect was en u aanspraak wilt maken op de garantie dient u dit binnen 2 dagen na aflevering per email kenbaar te maken met opgave van het ordernummer en een beschrijving van het gebrek of defect, vervolgens ontvangt u van ons een bericht omtrent de verdere procedure.

Krijg ik na mijn retourzending automatisch een nieuw artikel?

Nee, wanneer u een artikel heeft geretourneerd, ontvangt u niet automatisch een vervangend exemplaar. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, vervalt de betalingsverplichting voor het artikel of wordt het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk teruggestort op uw rekening. Plaats vervolgens weer een bestelling als u een nieuw exemplaar wilt.

Wat kan ik doen als mijn product niet naar behoren werkt?

Op veel vragen vindt u het antwoord in de handleiding van het artikel. Deze informatie staat ook vaak bij de veelgestelde vragen op de website van DYMO. Daarnaast kunt voor al uw vragen met betrekking tot een artikel de helpdesk van de fabrikant raadplegen. Als u daar niet geholpen wordt, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice. Wanneer uw artikel een gebrek heeft of er een onderdeel kapot is verzoeken wij u ons 1 of meerdere foto's toe te sturen waarmee wij dan naar de leverancier kunnen gaan en aantonen waar het om gaat.

Worden er kosten in rekening gebracht bij garantie / annulering?

Indien uw product nog niet door ons is verzonden en u wilt uw bestelling annuleren worden geen kosten in rekening gebracht, indien verzending al heeft plaatsgevonden dan worden de vrachtkosten vice versa berekend.

Let op: De garantie is op basis van Carry-In. Dus: bij een garantie situatie stuurt u, indien dit aan u wordt gevraagd, het artikel naar het juiste adres van DYMO retour. De kosten voor retourzending zijn voor uw rekening. Zelf terug brengen mag ook, daar kunt u dan een afspraak voor maken via ons contactformulier of per telefoon ( +31 (0)85 4010 138 ). Indien er schade is direct bij ontvangst van het artikel (zogenaamde DOA) dan zijn de kosten voor de retourzending vanzelfsprekend voor ons. De verzendkosten voor het opnieuw leveren van een eventueel vervangend artikel zijn voor onze rekening.

Naar boven